Administratief Medewerker

16 - 24 uren

Tijdelijk dienstverband

Apeldoorn

€ 11,25 - € 15,50 bruto per uur

Functieomschrijving

Beter Besparen is een organisatie die energiebelasting terugvraagt voor klanten. “Gevonden geld voor klanten” Is één van de motto’s van het bedrijf.

Om de organisatie verder uit te bouwen zijn wij per direct op zoek naar een zelfstandige, assertieve en vasthoudende administratieve medewerker die de teruggaafdossiers voor de belastingdienst compleet maakt, samen met je collega's van de administratie.

De functie zal tussen 16 en 28 uur per week zijn.

Vestigingsplaats: Kantoor Apeldoorn.

Als medewerker Administratie en Klantcontact ben je verantwoordelijk

voor:

· Het juist, tijdig en op orde brengen van de klantdossiers.

· Het achterhalen van energienota’s bij klanten en energiebedrijven.

· Het achterhalen van aanslagbiljetten gemeentelijke belastingen bij klanten en gemeentes.

· Je bent telefonisch zeer actief om de klanten aan te sporen de ontbrekende documenten te zoeken en te versturen.

· Het uitzoeken van bestaande situaties met betrekking tot energiecontracten.

· Het telefonisch contact onderhouden en aansporen van de buitendienstmedewerkers.

· Telefonisch vragen beantwoorden van klanten over hun dossier(s).

· Het factureren van succesvol afgesloten orders.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden onze medewerker Administratie en Klantcontact.

· Een zelfstandige baan met veel flexibiliteit in werktijden.

· Een bedrijf waar klanten blij verrast worden met het voordeel dat ze ontvangen.

· Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.

· De mogelijkheid om je te ontwikkelen als het bedrijf verder groeit.

· Een prettige en informele werksfeer met collega's in de binnen- en buitendienst.

· Een prima en marktconform salaris

Soort dienstverband: Deeltijd

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

Werk vanuit huis mogelijkheden

Flexibele werkuren

Kerstpakket

Vakantiegeld

Soort dienstverband: Parttime, Tijdelijk

Salaris: €2000 - €2.700 per maand (bij een full-timedienstverband)

Soort dienstverband: Parttime, Tijdelijk.

Salaris: €11,25 - €15,50 per uur

Parttime uren: 16-28 per week

Wat verwachten wij van jou?

Wij vragen van onze medewerker Administratie en Klantcontact.

· Je hebt minimaal een MBO-opleiding. Of aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.

· Iemand die zich vastbijt om de klantdossiers compleet te maken en assertief is om dat te

bereiken. Hij/zij pakt snel de telefoon en heeft een prettige communicatie richting klant, instanties en (buitendienst)collega’s.

· Representatief, klantvriendelijk en enthousiast.

· Een zelfstandige persoonlijkheid.

· Iemand die administratief sterk is en accuraat werkt.

. Goed schriftelijke vaardigheden Nederlandse taal

· Woonachtig is in, of in de directe omgeving van Apeldoorn. (binnen een straal van 50 km)

Solliciteer nu

Verplicht

Verplicht

Verplicht

Verplicht

Verplicht